Leírás és Paraméterek
Az Optima Orca modellje igazi túragép, optimálisan ötvözi a kényelmet és a sebességet, nem véletlenül az egyik legkedveltebb rekumbens a világutazók körében. Az Orca tökéletes mind aszfaltozott országutakon, mind burkolatlan földutakon való kerekezésre a 170 cm-nél magasabb rekusok számára. Kezelhetősége mind kis, mind nagy sebesség mellett nagyon jó. Felszereltsége kiváló, mivel már az alapmodell is el van látva sárvédővel, ülésszivaccsal.
megengedett össztömeg | 125 kg |
Első kerék | 26 col |
Felhasználási cél | Hétköznapi és túra |
Hajtási pozíció | állítható, közepesen fektetett |
Hátsó kerék | 26 col |
Kormány | felső, hajtható |
Váz kialakítása | lengéscsillapított |
csomagtartó | van, teljes értékű |
A(z) Optima Cycles márkáról
Az Optima az egyik legismertebb holland rekugyártó. Az Optima Cycles
céget 1994-ben alapította két fiatal mérnök, Michael van der Meijden és
Edoardo Mugge. Ausztráliát átszelő kihívásokkal teli, hosszú túrájukra
megtervezték és legyártották azt a fekvőkerékpárt, mely később Condor
néven vált híressé. Már a kezdetektől fogva un. oversized alucsövekből
építették általános célú és versenyzésre szánt modelljeiket, a
legdurvább terhelésre szánt típusokat (pl Condor, Rider) pedig acél
csövekből.
A 90-es évek végére az Optimának lett a világ legszélesebb
fekvőkerékpáros kínálata és számos modellje vált híressé a rekusok
között. A Baron és a még durvább versenyváltozata, az X low például a
sebességmániások legkedveltebb fekvője lett. A 2000-es évek elején nekik
volt elsőként saját csapatuk holland, francia és belga versenyzőkkel,
akik számtalan komoly díjat begyűjtöttek, evvel is ismertté téve az
Optima nevet. Közben a Condor, a Dragon, a Lynxx és az Orca a komoly
túrázók között vívott ki magának hatalmas elismerést. A képek magukért
beszélnek, semelyik másik márkát nem használtak annyian világkörüli
túrákhoz, mint az Optima modelljeit.
Az Optima filozófiája mindig a termékre fókuszált. Nem a reklámra, a
hírverésre helyezték a hangsúlyt, nem marketingre költöttek hatalmas
pénzeket, hanem inkább azon fáradoztak, hogy megfizethető, de kiváló
minőségű rekukat építetsenek, melyek aztán a használat során maguknak
vívják ki a megfelelő hírnevet. Emiatt minden alkatrészből, még a
csavarok közül is mindig a legjobbakat építették be, sose voltak
hajlandóak megalkudni a minőség terén némi költségcsökkentés elérése
érdekében. Természetesen ők is igyekeztek a költségeket lefaragni, de
ezt úgy valósították meg, hogy a minőség ne romoljon. Emiatt a 2000-es
évek vége felé optimalizálták széles kínálatukat, és evvel párhuzamosan
saját gyártóüzemet hoztak létre Tajvanon, ahol a korábban megszerzett
tapasztalataikat felhasználva szigorúan ellenőrzött körülmények között
gyártják a termékeiket.
Általánosságban elmondható, hogy rekumbenseik rendkívül strapabíróak és könnyen kezelhetőek, nagyon barátságosak már elsőre is.
céget 1994-ben alapította két fiatal mérnök, Michael van der Meijden és
Edoardo Mugge. Ausztráliát átszelő kihívásokkal teli, hosszú túrájukra
megtervezték és legyártották azt a fekvőkerékpárt, mely később Condor
néven vált híressé. Már a kezdetektől fogva un. oversized alucsövekből
építették általános célú és versenyzésre szánt modelljeiket, a
legdurvább terhelésre szánt típusokat (pl Condor, Rider) pedig acél
csövekből.
A 90-es évek végére az Optimának lett a világ legszélesebb
fekvőkerékpáros kínálata és számos modellje vált híressé a rekusok
között. A Baron és a még durvább versenyváltozata, az X low például a
sebességmániások legkedveltebb fekvője lett. A 2000-es évek elején nekik
volt elsőként saját csapatuk holland, francia és belga versenyzőkkel,
akik számtalan komoly díjat begyűjtöttek, evvel is ismertté téve az
Optima nevet. Közben a Condor, a Dragon, a Lynxx és az Orca a komoly
túrázók között vívott ki magának hatalmas elismerést. A képek magukért
beszélnek, semelyik másik márkát nem használtak annyian világkörüli
túrákhoz, mint az Optima modelljeit.
Az Optima filozófiája mindig a termékre fókuszált. Nem a reklámra, a
hírverésre helyezték a hangsúlyt, nem marketingre költöttek hatalmas
pénzeket, hanem inkább azon fáradoztak, hogy megfizethető, de kiváló
minőségű rekukat építetsenek, melyek aztán a használat során maguknak
vívják ki a megfelelő hírnevet. Emiatt minden alkatrészből, még a
csavarok közül is mindig a legjobbakat építették be, sose voltak
hajlandóak megalkudni a minőség terén némi költségcsökkentés elérése
érdekében. Természetesen ők is igyekeztek a költségeket lefaragni, de
ezt úgy valósították meg, hogy a minőség ne romoljon. Emiatt a 2000-es
évek vége felé optimalizálták széles kínálatukat, és evvel párhuzamosan
saját gyártóüzemet hoztak létre Tajvanon, ahol a korábban megszerzett
tapasztalataikat felhasználva szigorúan ellenőrzött körülmények között
gyártják a termékeiket.
Általánosságban elmondható, hogy rekumbenseik rendkívül strapabíróak és könnyen kezelhetőek, nagyon barátságosak már elsőre is.
Hasonló termékek
Velokraft Vk3 vázszett, használt, S méret
764.899 Ft
Velokraft VkHi vázszett
718.900 Ft
HP-Velotechnik Streetmachine
1.280.000 Ft