A Kettler Velossi 2.0 az egyik legjobb és egyben legkülönlegesebb speed-pedelec modellünk. A német gyártó bringája ezt a titulsust motorjának és váltórendszerének köszönheti leginkább. A Velossi 2.0-ban ugyanis egy 500Wattos Alber Neodrives Z20RS 45 km/h-s sebességig rásegítő hátsó agymotor adja "kakaót" alánk. Köszönhetően annak, hogy ez egy hátsó agymotor, így elméletileg megoldható az energia visszatáplálás is motorfékkel, amit a mérnökök ki is használtak, így ez a motor rekuperációs móddal is rendelkezik!
Ezt a motort, egy a vázba rejtett 650 Wh kapacitású akkumulátor látja el kellő energiával, illetve kapja vissza annak egy részét a motortól.
Említettük, hogy a váltója is különleges a Velossi-nak. Ebben a bringában ugyanis egy 9 sebességes Pinion középagy váltót találunk, ami szintén a hátsó agymotoros kialakításnak köszönhetően került az ebike-ba (középmotoros gépeknél ugyanis ez vagy-vagy dolog, a kettő együtt nem megy). Tekintve, hogy a váltás a hajtókaroknál történik, a gépet szíjhajtással látták el (miért is ne, ha már egyszer megoldható, ugye?!).
A fentebb taglalt különlegességeken felül is elégedettek lehetünk a Kettler Velossi 2.0 felszereltségével, hisz kapunk egy levegős Suntour Mobie45 (s-pedelec-ekbe szánt!) villát és Magura MT5e hidraulikus tárcsafékeket.
Nagy sebességnél sötétben különösen fontos, hogy erős lámpánk legyenek és minél többet lássunk az útból, itt ez is megoldott, hála a Supernove M99 Mini Pro lámpának!
Túra kerékpárként természetesen a Velossi-t is ellátták sárvédőkkel, kitámasztóval és csomagtartóval is, ami ráadásul i-Rack kompatibilis.
Ezek után nem kérdés, hogy bárkinek kiemelten ajánljuk ezt az ebike-ot, aki egy 45 km/h-ig rásegítő elektromos kerékpárt keres!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|