KETTLER Cargoline HT 600 elektromos cargo teherszállító kerékpár (625Wh, lime szín)
2.989.900 Ft (2.354.252 Ft + ÁFA)

KETTLER Cargoline HT 600 elektromos cargo teherszállító kerékpár (625Wh, lime szín)

Gyártó: Kettler
Cikkszám: KB141-ZCK600_co
Kívánságlistára teszem
2.989.900 Ft (2.354.252 Ft + ÁFA)

Leírás és Paraméterek

A Kettler CargoLine HT 600, kínálatunk - és egyben a teher ebike piac- egyik legkülönlegesebb cargo elektromos kerékpárjának, a többszörös "legjobb cargo ebike" díj nyertes CargoLine FS800-nak a merev farú, kedvezőbb árú testvére.

Azaz lényegében mindent tud, amit a pedigrés nagytestvér, kivéve a hátsó lengéscsillapítást.

Teljesen ugyanakkor nem kell lemondanunk a hátsó lengéscsillapításról, pusztán nem maga a váz lesz rugózott, hanem egy, egyébként a kormányról állítható magasságú nyeregcső. Utóbbi 4 cm rugóúttal bír.


Akárcsak a nagytestvérnél, itt is rendkívül különleges az első kerék felfüggesztése/lengéscsillapítása. A teherbringák szinte mindegyikénél egy, a hagyományos kerékpároknál megszokott villát használnak, csak éppen 20"-as kerékmérettel. Ennek két hátránya van: egyrészt meg kell emelni a bringa elejét, hogy a villának helyet szorítsanak, másrészt a kormányzást egy, a villa tetejére csatlakoztatott bonyolult, nagy kerülőt tévő pálcarendszerrel oldják meg. Ezzel szemben a Kettler egy Elian szabadalommal védett kormányozható első agyat használ, aminek hála nem kell egy klasszikus első villát használni, hanem egy jóval merevebb és stabilabb vázrész veszi körbe a kereket. Ezt a vázrészt tudja lengéscsillapítással ellátni a gyártó, aminek hála az első kerék felfüggesztése stabil, jól kezelhető és egyben lengéscsillapított is lesz. Ráadásul a kormányzást is egy sokkal egyszerűbb rendszerrel lehet megoldani, így a kezelhetőség sokkal lineárisabb és jobban emlékeztet egy hagyományos kerékpárnál megszokotthoz.

Vázméret tekintetében, ahogy a cargo gépeknél megszokhattuk, alapvetően egy univerzális mérettel találkozunk. Hogy a lehető legtöbb leendő felhasználónak kényelmes legyen a pedelec, a Kettler egy több ponton, gyorsan, szerszám nélkül állítható kormányrendszert fejlesztett. Két mozdulattal állítható a kormány magassága, illetve a dőlésszöge is, így bizton megtaláljuk a számunkra kényelmes beállítást.


Egy elektromos teher bringa esetében az egyik fontos alkotóelemről, a pedelec rendszerről még nem tettünk említést: ebben a modellben a Bosch kimondottan cargo ebike-hoz tervezett Bosch Cargoline dolgozik, ami a gyártó legnagyobb rásegítést (400%) adó erőforrása, így még megpakolva is dinamikusan tud indulni a kerékpár.
Az áramellátásról gyárilag egy darab, "plató" rész vázába csúsztatott 625Wh kapacitású akkumulátor gondoskodik, de ha ez kevésnek bizonyulna, a Kettler kiépített még egy vázba rejtett dokkolót az alvázba egy második 625Wh-s PowerTube akkunak, így összesen akár 1.250 Wh-ból is gazdálkodhatunk!
A Bosch rendszert pedig a gyártó egyik színes, okostelefonnal összekapcsolható prémium kijelzőjén, a Kiox-on keresztül tudjuk kezelni.

Ez a kerékpár természetesen fel van szerelve erős fényű lámpákkal, extra erős kihajtható állvánnyal, ami egyenesen tartja, így jól pakolható leparkolt állapotban is. Emellett találunk rajta egy megerősített Abus patkólakatot, illetve i-Rack II rendszerű, gyorszáras csomagtartót.

Még egy dologról nem írtunk, a pakolhatóságáról: gyárilag egy lapos, 60cm hosszú és 42 cm széles "platóval" érkezik a kerékpár. Erre akár saját magunk és építhetünk olyan felépítményt, amilyet csak szeretnénk, de természetesen a Kettler is készül gyári felépítményekkel, ilyen például a Woodbox fa doboz. Ebben utólag még gyermekek szállításához ülőpadot és biztonsági övet is szerelhetünk! De ha a fém, kulccsal zárható dobozok hívei vagyunk, akkor Metal Box 600 lesz a befutó!


A kerékpár terhelhetősége 250 kg, így komolyabb teher szállításhoz is használható. Ehhez persze a jó kezelhetőség és az erős motor mellett nem árt, ha a fékrendszerünk is felkészül erre a feladatra, ami adott: a négydugattyús Magura MT5-ös hidraulikus tárcsafékek a 203mm-es tárcsákra magabiztosan fognak ráharapni.