A minőséget jól mutatja az is, hogy a HP-Velotechnik 10 év garanciát vállal az alu vázra, ami messze meghaladja a szokásosat.
Ha már a vázról beszélünk, nem árt tudni, hogy nagyon kicsire összecsukható a Gekko, így kis helyen elfér és könnyű szállítani autóban is.
Pár fontosabb technikai adat:
Színek: Magma Vörös vagy Mély Kék, az egyebek felárasak
Külsők elöl: Schwalbe Tryker (20") , hátul: Schwalbe Marathon Racer (26")
Ülés: ErgoMesh (jól lélegző hálós)
Ülés magasság és szög: 35 cm / 34 - 42°, azaz elég széles sávban állítható, de lehet egész döntött is
Fékek: 2 x Avid BB7 disc brakes, azaz a megállás tökéletes lesz!
Váltórendszer: 24-sebességes Sram X4, markolatváltóval
Tengelytáv: 114 cm
Hossz : 187 - 219 cm (160 - 200 cm magas bringásoknak megfelelő)
Szélesség/nyomtáv: 83 cm / 78 cm, azaz mindenhol el fog férni
Súly: minimum 16,7 kg, ami jónak számít
Hasmagasság: 13 cm, tehát elég alacsonynak mondható
Fordulókör: 4,65 m, azaz elég fordulékony a tadpole trike-okhoz képest
Terhelhetőség: 130 kg-ig (ebben benne van a bringáson kívül a csomagok súlya is)
Opcionális elektromos meghajtás: GO SwissDrive 250W, Li-Ion, 36 V, 558 Wh, hatótáv 130 km; vagy BionX PL250M, 26 V, 250 Wh, 65 km
Ugye milyen kis csinos a GO-Swiss érintőképernyős kijelzője?
Így néz ki az elektromos kerékpár verzió
A várható ár 2.290,- €-tól indul, azaz nagyon attraktív lesz. Persze az elektromos kerékpár verziók ennél jelentősen drágábbak, GO SwissDrive-val 4.780,- €-tól, míg BionX motorral 3829,-€-tólkezdődnek.
Várhatóan 2014 novembertől lesz elérhető.
Ez pedig az elektromos meghajtás nélküli, normál fekvőkerékpár verzió
Hamarosan a Eurobike-on ezt is kipróbáljuk a sok egyéb elektromos kerékpár és fekvőkerékpár mellett.
Biztos vagyok benne, hogy nem fog kellemetlen meglepetést okozni, hiszen eddig a HP-Velotechnik mindegyik kerékpárja nagyon jó tapasztalatokkal szolgált, úgyhogy hasonlóra várunk most is...
Már alig várjuk!