Lényegét tekintve meghagyták, sőt tovább finomítottak a már eddig is fantasztikus design-t, ugyanis egyrészt a vezetékeket még jobban eltüntették, másrészt a kormány szinte teljes hosszában végigfutó integrált kijelző révén nyomonkövethetjük a szükséges funkciókat.
Akkumulátora (mely végre Lithiumos, ezáltal könnyebb is mint az elődje) 10Ah-s, és 22V-os, így pedelec módban most már többet, akár 64km-t is meg lehet tenni vele, bár megjegyzem eddig sem panaszkodott senki a hatótávjára. Ha kiürült, akkor 5,5 óra alatt a nulláról teljesen feltölthető (80%-ban már 2,5 óra alatt), így még a munkába később érkező, de onnan hamarabb távozóknak is van elég idejük feltölteni csodajárgányukat. :-)
Javítottak a fékeken is, most már hidraulikus fékrendszer segítségével biztosított a gyors megállás. Mivel az elektromos kerékpárok, ebike-ok egyik legnagyobb hátránya a súly szokott lenni, így arra fokozottan odafigyeltek. A mindössze 15,6 kg-os új Gocycle nemcsak az egyik legkönnyebb elektromos bringa, de könnyebb, mint sok normál bicikli!
Aki pedig esetleg még nem ismerné a Gocycle egyéb előnyeit, azoknak pár információ címszavakban:
- közel kerék méretűre összepakolható, így a legkisebb hely is elég neki a szállításkor,
- váza és kerekei magnéziumból készültek, mely erős, könnyű és nem korrodál,
- pitstop (másnéven boxutca) kerekei a féloldalas felrögzítésnek és a gyors csatlakozónak köszönhetően pillanatok alatt le- illetve felcserélhetőek, ráadásul csökkentik az összecsukott állapotbeli méretet,
- akkumulátora a vázba, elektromotorja az első villába van elrejtve, így sokkal harmonikusabb a kinézete, másrészt szinte észrevehetetlen, hogy pedelec bringáról van szó.
A fehér mellett matt ezüst (G2S), illetve fegyverszürke, és fényes fekete (G2R) színekben is kérhető.